Photobucket        Photobucket        Photobucket            Photobucket              Photobucket            Photobucket        Photobucket        Photobucket         Photobucket            Photobucket            Photobucket            Photobucket

Thursday, March 3, 2011

DIY: how to make tassels

This week there is a DIY explosion and I really like it! As I have promised to Maddie, I will show you how to make tassels!

Two ways to make tassels from wool (or any other material you want) and some easy and quick to be done jewels for inspiration! :D

I hope that I have managed to make you understand exaclty how to make tassels. If you have any questions don't hesitate to ask me! I ' ll be glad to help you! :)


This is the first way




This is the second way

14 comments:

Florendia said...

Ευχαριστωωώ! Φαίνεται πολύ εύκολο και θα το δοκιμάσω σίγουρα. Τα σκουλαρίκια με τα αστέρια τα σπάνε:D

Closet Fashionista said...

Love this!! hehe yayyyy for tassels! :D
http://www.closet-fashionista.com

Cylia said...

hey girl:) I wanna make my own tassel! p.s. I'm glad you like my video!:D I had a fun time indeed;)

Signorina Christina said...

ontws einai korufh ta skoularikia me ta asteria!!!! Kai fainetai aplo sxetika... Sxetika panta gt pote auta pou ftiaxnw de moiazoun me tis photos... :P xixixi (sunexizeis na exeis uperoxo nail polish!!!!!!!!! :D)

Μοντέρνα Σταχτοπούτα said...

Υπέροχο το tutorial και πολύ εύκολο!!
Αχ τα σκουλαρίκια με τα αστέρια είναι τέλεια!!!
Φιλιά!!

Panagiota said...

teleio kai afto to diy!otan erthei pisw i xameni mou orexi gia dimiourgia tha to dokimasw sigoura!a kai..theloume ki alla!!kisses :)

Emmanuelle said...

Pragmatika, ta asterakia ta 8elwwww!!! :D m aresoun pl t diy sou :) <3

kot-itsa said...

ti teleia nyxia einai ayta!!???!!

Emmanouela said...

WOW!!!!! Καλά, την πρώτη φορά που τα διάβασα, κοιτούσα το μανό! Χρειάστηκε δεύτερο πέρασμα για να καταλάβω πώς γίνονται αυτά τα tassels που δεν ήξερα ότι λέγονται έτσι!! Είναι πολύ όμορφα όμως και πανεύκολα, όντως!! Σ ευχαριστούμεεε!!!! Ε, πες μας και το μανό σου τι μάρκα είναι!!!!!

Fashionable Rose said...

poly omorfa!! i love your diys! einai poly omorfes kai oi photos k dixnun akrivos auto tou prepei ! xx

Froso M. said...

Eisai thea! Mono ayto!

Lorelai Sebastian said...

super! oute egw ixera pws legodai etsi!!!love the necklace!

Unknown said...

telia diy's!

ifigeniainthecity.blogspot.com

Evita said...

Πραγματικά υπέροχα! ΟΛΑ! Μπράβο και πάλι μπράβο. Θα μπορούσα να αναδημοσιεύσω κάποια από τα DIY σου?chamiat wish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...